Dyskusja
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.
VR Games przedstawia zupełnie nowy wymiar gier virtual reality.
Nareszcie w Polsce fascynujący wirtualny świat z pełną swobodą ruchów gracza. Kilkaset metrów kwadratowych powierzchni, po której gracze poruszają się bez ograniczeń. Pierwsze w Polsce wielopoziomowe gry o różnej tematyce, pozwalające na pełne wykorzystanie całej przestrzeni. Gracza nie ogranicza ani sprzęt, ani scenariusz.
Proponujemy udział w przedsięwzięciu zupełnie nowym w naszym kraju. Otwieramy sieć salonów z rewolucją w dziedzinie gier VR. Gracze już nigdy nie będą chcieli wrócić do swoich płaskich ekranów i statycznego sposobu grania. Odtąd będą mieli do dyspozycji nową, niesamowicie wzmacniającą doznania technologię.
Zainwestuj i stań się współudziałowcem w przedsięwzięciu, które przebojem podbija serca międzynarodowej społeczności fanów gier komputerowych, rozgrywek zespołowych i aktywnego spędzania czasu.
VR Arcade to nowoczesna hala do zespołowych gier wirtualnych
Gracze mają do dyspozycji ponad dwustumetrową halę wyposażoną w kilkadziesiąt kamer, które śledzą każdy ruch gracza i przetwarzają go w linie kodu umożliwiające znalezienie się w grze. Z nami nie grasz w grę - jesteś jej częścią!
W pełni rozwinięta technologia, która przeszła pomyślnie tysiące godzin testów i została sprawdzona w praktyce przez klientów. Dzięki kamerom i czujnikom każdy gracz widoczny jest dla innych uczestników zabawy. Nasze gry umożliwiają współpracę z zespołem, którego członkowie rzeczywiście znajdują się obok gracza. Widzą świat wirtualny, współdziałając z prawdziwymi osobami, korzystającymi z takiego samego sprzętu i wyświetlanymi w grze jako wybrani awatarzy.
Spędzanie czasu w VR Arcade Polska to doskonała okazja do spotkania w grupie przyjaciół. Wszystkie nasze gry oparte są na współpracy w zespole. Uczestnicy rywalizacji porozumiewają się ze sobą bezpośrednio, mogą decydować o przywództwie w grupie i wyznaczać sobie poszczególne zadania. W rozgrywce liczone są punkty całego zespołu, a także każdego z graczy indywidualnie. Daje to wiele możliwości współzawodnictwa i uatrakcyjnia zabawę.
W momencie otwarcia oferujemy graczom dwie, w pełni rozwinięte gry. Nasi programiści i producenci już pracują nad kolejnymi tytułami. Dzięki oparciu gry o klasyczny koncept Arcade (np. PacMan) jest ona tak samo wciągająca i wywołuje mnóstwo emocji zarówno za pierwszym, jak i za setnym razem.
Goście mają do dyspozycji wygodne pomieszczenie, w którym mogą miło spędzić czas, oczekując na swoją grę, przyjrzeć się jak rywalizują inni, czy podyskutować po zakończonej rozgrywce. Jest to również miejsce, gdzie można spotkać się z członkami innych drużyn i umówić się na wspólny pojedynek.
Zarówno przed grą, jak i po jej zakończeniu, klienci chętnie skorzystają z oferty znajdującego się w salonie baru. Gorące i zimne napoje, drobne przekąski każdemu przypadną do gustu i pomogą ochłonąć po emocjach związanych z grą. Jest to dodatkowe źródło dochodu dla biznesu.
Bardziej niecierpliwym udostępnione są stacjonarne gry VR. To co w innych salonach jest główną atrakcją, w VR Arcade jest tylko przedsmakiem prawdziwych emocji. Osoby, które wykupią grę na głównej hali, mogą rozgrzać się na stanowiskach z grami VR. Ten sprawdzony model zostanie wykorzystany do budowy salonów na terenie Polski.
Kiedy mój syn zaproponował mi wizytę w VR Arcade, nie wierzyłem, że jest to miejsce dla mnie. Nigdy nie interesowałem się grami komputerowymi, więc zabawa w strzelanie do wirtualnych przeciwników wydawała mi się mało atrakcyjna. Zdziwił mnie widok biegających po sali i wykrzykujących coś do siebie ludzi. Zobaczyłem puste pomieszczenie, ale znajdujące się w nim osoby były wyraźnie zaaferowane i bez reszty pochłonięte tym, co robią.
Wyglądało to zabawnie i uważałem, że założenie gogli na oczy nie spowoduje, iż zapomnę, gdzie jestem i zacznę biegać wokół pustej sali, krzycząc coś do reszty graczy. Kiedy założyłem okulary, znalazłem się w zupełnie innym świecie. Natychmiast zapomniałem, że jestem w pustym pomieszczeniu. Wszystko było tak realistyczne, że nawet nie pomyślałem, że drzewa, budynki czy meble, które mnie otaczają, nie są prawdziwe. Zająłem się walką ze zgrają atakujących zombi, chroniąc się za wirtualnymi przedmiotami. Gra skończyła się szybciej niż bym chciał, a niestety nie mogłem zagrać ponownie, bo na swoją kolej czekała już kolejna grupa osób.
Uwierzyłem w ten produkt tak bardzo, że zdecydowałem się zmienić kierunek mojej kariery, angażując się we wprowadzenie gier VR Arcade na polski rynek.
Maciej Olejniczak, współzałożyciel VR Games SA.
Wprowadzamy do Polski sprawdzone wzorce. VR Arcade od ponad roku z powodzeniem działa w Amsterdamie. Unikatowa na skalę światową technologia przyciąga tysiące graczy miesięcznie.
VR Arcade w Amsterdamie jest otwarta dla odwiedzających jedynie 51 godzin w tygodniu. Nasza hala otwarta będzie 85 godzin tygodniowo, dzięki temu będziemy w stanie podwoić maksymalną ilość graczy. W Polsce ceny biletów będą nieco niższe, ale mniejsze koszty pracy, usług, czy wynajmu pozwolą osiągnąć podobną lub nawet wyższą dochodowość.
Zamieszczony obok wykres przedstawia jak rozwijała się liczba gości w kolejnych miesiącach działalności. Agresywna strategia marketingowa powinna umożliwić nam uzyskanie jeszcze lepszych wyników niż naszym Holenderskim partnerom.
Branża wirtualnej rzeczywistości rozwija się w ostatnich latach niezwykle dynamicznie
Ludzie na całym świecie pokochali wirtualną rzeczywistość i znajdują dla niej coraz szersze zastosowania. Świat virtual reality to już nie tylko gry, ale także wirtualne odwiedziny ciekawych miejsc, prezentacje projektów itp.
W salonie znajduje się sześć różnych atrakcji VR (z których żadna nie może się równać z naszym produktem). Żeby wejść do salonu, ludzie kupują bilety tygodnie wcześniej, a w środku trzeba czekać kilkadziesiąt minut, żeby skorzystać z poszczególnych atrakcji. Tłumy ludzi zostawiają w VR Zone Tokio olbrzymie ilości gotówki, mimo że większość czasu spędzają w kolejkach!
Naturalną konkurencją dla nas będą już istniejące salony gier. Większość z nich dysponuje sprzętem, który poprzez połączenie gogli i padów kablami znacznie ogranicza swobodę ruchów. W każdym przypadku ruchy gracza ograniczone są do kilku metrów przestrzeni. Nie zapewnia to pełnego doświadczenia Wirtualnej Rzeczywistości - gracze widzą wirtualne otoczenie, w pewnym stopniu w nie ingerują, ale stoją w miejscu.
Pełne doświadczenie VR, które jako jedyne na rynku oferują nasze salony, pozwala na swobodne przemieszczanie się po wirtualnym świecie.
Stanowiska podobne do tych, które w innych salonach są główną atrakcją, oferujące takie gry jak n.p Fruit Ninja VR, u nas dostępne będą za darmo.
od 5 akcji
od 20 akcji
od 40 akcji
od 200 akcji
od 400 akcji
od 2000 akcji
Posiadamy przetestowaną przez tysiące graczy, gotową do użycia technologię niedostępną dla nikogo w Polsce. Aby się dynamicznie rozwijać, zebraliśmy silny i doświadczony w biznesie zespół, który jest gotowy na wyzwania.
Planujemy otwarcie hali dla pierwszych klientów w 6-8 tygodni od dnia zakończenia kampanii crowdfundingowej. Przygotowania już trwają, zaczęliśmy rekrutować zespół i mamy rozpisaną dokładną strategię wejścia na rynek. Rozważnie planujemy nasz marketing. Udało nam się zainteresować projektem dwie bardzo znane agencje PR oraz kilku szeroko znanych celebrytów, którzy pomogą nam promować nasz biznes.
Sukces pierwszej polskiej hali da nam powód do otwarcia kolejnych. Chcielibyśmy w ciągu pierwszych dwóch lat otworzyć 4 do 6 lokalizacji w największych miastach w Polsce, wliczając w to jedną halę XXL o powierzchni 1000 metrów kwadratowych, dostępną dla 20 graczy w tym samym czasie. Nasi developerzy pracują właśnie nad pierwszą grą na taką powierzchnię.
VR GAMES SA, posiada wyłączność na wykorzystanie technologii VR Arcade na terenie Polski. W przyszłości mamy możliwość rozszerzyć licencję na inne rejony. Z Polski naturalnymi kierunkami byliby nasi południowi sąsiedzi - Czechy i Słowacja. Zdobyliśmy również zainteresowanie naszym produktem w Budapeszcie, Dubaju, i Los Angeles, gdzie być może rozważymy otwarcie naszych salonów w przyszłości. Czas pokaże, ale biorąc pod uwagę nasze doświadczenie i znajomości, te plany nie są wcale zbyt ambitne! Wszystko jest możliwe :D
Jednorazowy bilet dla pojedynczego gracza kosztować będzie 75 złotych. W jednej sesji uczestniczy pięciu graczy, a trwa ona 25 minut. Oznacza to, że przy pełnym obłożeniu, hala zarabiać będzie 750 złotych co godzinę.
Daje nam to ponad 80 godzin tygodniowo. Przy pełnym obłożeniu, mamy możliwość obsłużyć około 3500 graczy miesięcznie. Mnożąc przez tę liczbę cenę blietu, pojedyncza hala może zarobić nawet ponad 250 000 złotych co miesiąc.
Za oceanem coraz większe zainteresowanie inwestorów przyciągają nowoczesne spółki operujące częściowo na hardwarze. Przez wysoką ilość inwestycji wymaganej do tego, żeby rozwinąć taki biznes, ryzyko pojawienia się na rynku konkurencji jest znacznie ograniczone (wysokie bariery wejścia). Sprawdzony model biznesowy pozwala na zwrot inwestycji w ciągu kilkunastu tygodni, dzięki czemu biznes nie jest uważany za kapitałochłonny. Dodatkowo, przez znaczącą wartość aktywów, inwestycja jest bezpieczniejsza (posiadamy zabezpieczenie na aktywach) oraz spółce łatwiej jest pozyskać finansowanie, np. z banków- jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Opanowanie proponowanych przez VR Arcade gier zajmuje trochę czasu, trzeba zdobyć pewne umiejętności.Tak jak w przypadku sportu, im więcej trenujemy, tym jesteśmy lepsi. Gracze za każdym razem próbują pobić swój życiowy rekord. Zachęca to do odwiedzenia nas ponownie. Jest to dla nas bardzo ważne z biznesowego punktu widzenia. Najbardziej dochodowe firmy na świecie opierają większość swoich przychodów na powracających, a nie nowych klientach.
W Amsterdamie VR Arcade jest wielkim sukcesem od samego początku. Naszym celem jest umożliwienie inwestorom realizację wielokrotnych zwrotów z inwestycji.
Zdecydowaliśmy się na crowdfunding jako źródło finansowania tego przedsięwzięcia, mimo że otrzymaliśmy kilka ofert od dużych inwestorów z USA i Bliskiego Wschodu. Chcemy aby polscy fani gier VR oraz pasjonaci technologii mogli zostać właścicielami jednej z najbardziej innowacyjnych firm w tej branży. Liczymy na to, że każdy kto w nas zainwestuje, stanie się prawdziwym ambasadorem firmy. Prosimy nie tylko o wsparcie finansowe, ale także o promowanie naszego wspólnego biznesu przy wszystkich możliwych okazjach.
Jest współwłaścicielem i Dyrektorem Finansowym Cabture - międzykontynentalnego scale-up’u technologicznego mającego swoje biura w Amsterdamie, Dubaju i Dolinie Krzemowej. W półtora roku, jego działania zwiększyły wycenę Cabture 11 razy. Wcześniej, w wieku 23 lat został najmłodszym wykładowcą na University of Amsterdam. W VR jest odpowiedzialny za strategię, relacje z inwestorami i nowe technologie.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu. Przez ostatnie dziesięć lat kierował ponad 100 - osobowym zespołem. Aby móc w pełni zaangażować się w tworzenie i zarządzanie salonami VR Arcade w Polsce, zrezygnował z poprzedniej pracy. Dostępny dla naszej spółki 24/7 odpowiadać będzie za zarządzanie firmą, rekrutację, utrzymanie naszych salonów i otwieranie nowych lokalizacji.
Od kilku lat związany z reklamą i marketingiem na różnych płaszczyznach. Współtworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak Credit Agricole, PGE, Tubądzin, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva. Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych z Public Relations na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. W VR będzie odpowiedzialny za PR oraz marketing.
Zespół ponad 20 programistów i grafików, z siedzibą w Holandii, nieustannie pracuje nad ulepszaniem technologii i produkcją nowych gier.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, współpracujemy w tej kwestii z portalem Beesfund.com, który zrealizował z sukcesem wiele takich akcji, oraz z kancelarią prawną dbającą o kwestie formalne. Z punktu widzenia Inwestora ważną informacją jest to, że akcja jest zgłoszona do Komisji Nadzoru Finansowego.
Z posiadaniem akcji nie wiążą się żadne obowiązki. Raz w roku będziesz otrzymywać od nas zaproszenie na Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, na którym obecność nie jest obowiązkowa.
Tak, zgodnie z prawem swoją akcję możesz odsprzedać według własnego uznania i wyceny.
Emisja akcji VR Games realizowana jest we współpracy z Beesfund - portalem equity crowdfundingowym, który jako lider rynku w tej części Europy uczestniczył już w wielu podobnych akcjach. Wejdź na beesfund.com, aby przekonać się jak wiele spółek pozyskało już findusze w ten sposób.
Proces rejestrowania podwyższenia kapitału w Polsce może trwać nawet 3 miesiące, co wynika z obciążenia i niewydolności organizacyjnej sądów rejestrowych. Po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji zmian w składzie akcjonariatu spółka rozpocznie wysyłkę dokumentów akcji wraz z dodatkowymi bonusami pod wskazany podczas zakupu akcji adres.
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.